Blogcikkek, Útmutatók, E-book-ok és Online marketing anyagok kezdőknek és haladóknak

Cikkeink és ismertető anyagaink segítségével elsősorban az ügyfél-ügynökség közötti
munkát szeretnénk egyszerűbbé tenni és gyorsítani illetve néhány gyakran előforduló online marketing kérdésre választ adni.

[EZ BIZTOSAN KELLENI FOG] Ügynökségi munkánk során számos esetben találkozunk cégekkel, amelyek a Brief fogalmát kevésbé ismerik. A múlt héten, az egyik új ügyfelünk, egy telefonról írt e-mailben küldte el nekünk 5 soros Brief jellegűnek írt gondolatait. Egy rövid Brief több szempontból sem megfelelő, hiszen egy stratégiailag jól átgondolt és részletesen megírt Brief elkészítése, nem csak az ügynökségnek, hanem magának az ügyfélnek is egy fontos vonalvezető lehet.

MINDENKINEK

[UNAS SHOP BEST PRACTICE] Hétről hétre szembesülünk a problémával, hogy a webáruház tulajdonosok nincsenek teljes mértékben tisztában a FEED-ek jelentőségével. Cikkünkben elsősorban arra térünk ki, hogy az UNAS Shopjában hol találhatóak meg ezek a feedek, illetve mi a teendő velük, mi a webshop tulajdonos feladata ahhoz, hogy a hirdetéseket el tudjuk indítani.

UNAS

[SHOPRENTER BEST PRACTICE] Hétről hétre szembesülünk a problémával, hogy a webáruház tulajdonosok nincsenek teljes mértékben tisztában a FEED-ek jelentőségével. Cikkünkben elsősorban arra térünk ki, hogy a SHOPRENTER Shopjában hol találhatóak meg ezek a feedek, illetve mi a teendő velük, mi a webshop tulajdonos feladata ahhoz, hogy a hirdetéseket el tudjuk indítani.

SHOPRENTER

[MINDEN HIRDETŐNEK ÉRDEMES TUDNI] Ügyfeleink gyakran kérdezik meg tőlünk, hogy milyen gyakran érdemes módosítani a hirdetéseken? Sokszor előfordul, hogy a hirdetések indulását követő második héten, már módosítást szeretnének végrehajtani a hirdetések szövegezésében, annak ellenére, hogy az induláskor még megfeleltek az ügyféligényeknek. Nézzük a tényeket…

KEZDŐKNEK

[ESETTANULMÁNY] Munkánk során számos esetben találkozunk olyan ügyfelekkel, akik a fiókok átvizsgálására és a hibák feltárásával bíznak meg minket. Előzetesen többféle információs megoldást szoktunk felajánlani számukra. Mind az audit, mind a konzultáció jelentős időráfordítással jár. A konzultáció esetén felkészülünk nem csak a fiókból, hanem a weboldalból, versenytársakból és az analitikai adatokból is. 

KONZULTÁCIÓ

[KULCSSZÓ DILEMMA] Te könnyen el tudod dönteni, hogy hatékonyak az ilyen keresési kifejezések a Google hirdetési fiókodban? “Munkaruházat Győr” vagy “Fodrászkellék 11. Ker”? A legtöbb esetben nem lehet ezt egy kézlegyintéssel, vagy egy igen/nem-el elintézni. Nézzük meg miért?

KULCSSZÓ

[HIRDETÉSI KÖLTSÉGKERET TERVEZÉS] Így tervezd meg Google és Facebook hirdetések ráfordításait! Sokéves munkánk során számtalan esetben szembesültünk az éppen webáruházat indító vagy akár szolgáltatást kínáló ügyfeleink egyik legfontosabb kérdésével: mekkora összeggel érdemes hirdetni havonta? Erre adunk választ most!

KÖLTSÉGKERET

[GOOGLE ADS BEVÁLT GYAKORLAT] Sokszor tapasztaljuk azt, hogy a Google hirdetési fiókok leállnak, az ügyfelek nem töltik fel rendszeresen a fiókokat, vagy esetleg úgy gondolják, csak akkor hirdetnek ha szükség van a hirdetések nyújtotta plusz forgalomra. Elmondjuk miért nem jó ez taktika, miért érdemes figyelni arra, hogy ne merüljön ki a fiók költségkerete!

GOOGLE ADS

[KEZDŐKNEK-EGYSZERŰEN] Napjainkban már elengedhetetlenül fontos elemévé vált az online jelenlét a cégek életében, nem számítva, hogy egy éppen folyamatban lévő saját vállalkozása elindítása, vagy már régóta üzemelő cégről van szó. A KKV szektor vezetőinek szüksége van a digitális marketing eszközeire, hogy követni tudják a marketing és egyéb beruházásaik megtérülését és építeni a saját márkájuk, cégük arculatát is. A vállalkozás sikere, vagy jövőbeni léte múlhat ezen a fontos lépéseken.

KEZDŐKNEK

[A KÖTELEZŐ OLVASMÁNY] A hirdetések kezelésével eltöltött évek alatt, az ügyfeleink részéről rengeteg kérdéssel és téves elképzeléssel találkoztunk a Google Adwords (mostmár Google Ads) rendszerével kapcsolatban. Szeretnénk összefoglalni és feltárni azokat a tipikus tévhiteket, amelyekkel a legtöbbször találkoztunk, így segítve a ügyfél-ügynökség kapcsolatot is egyben.

KEZDŐKNEK

[MÉRJ, VIZSGÁLJ, ELEMEZZ, ÉS WEBSHOPOD FÉNYRE DERÜL] A mérhető marketing sokkal fontosabb, mint valaha volt, és egyre komolyabb szerepet kap a mikrovállalkozásoktól a nagyvállalatokig mindenhol és minden területen. A marketingpénzek teljesítményhez való kapcsolása hazánkban mostanában kezdi szélesebb területen szárnyait bontogatni. A konverzióoptimalizálás új fogalomnak számít, és egy olyan modern szemléletet, metodikát takar, melybe a következő útmutatón keresztül igyekszünk Önnek közérthető segítséget nyújtani.

KÖZÉPSZINT

[LANDOLÓ OLDALAKRÓL] A megfelelő landoló céloldalak elkészítése, minden felhasználó számára elsődleges feladat, különösen ha a konverzió optimalizálás a célunk. Napjainkban, már nem lehet csak egy terméket egyszerűen feltölteni egy weboldalra, egy “Megveszem” gombbal kiegészítve és várni azt, hogy a megrendelések maguktól “berepüljenek a kosarunkba”. Most megvizsgáljuk a konkrét alapelemeket, az eszközöket amivel elkészítheted az oldalakat, és egy 12 pontos ellenőrző listát is adunk Önnek.

HALADÓ

[GOOGLE KÉPES HIRDETÉSEK LEÍRÁS] Ebben a ismertetőben a Google Display Hálózatra feltölthető képes hirdetések méretére vonatkozó követelményeket ismertetjük. A képes hirdetések a Google Display Hálózathoz tartozó 2 millió webhelyen és alkalmazásban ragadják meg az emberek figyelmét. A Google Ads szolgáltatás többféle módszert kínál a képes hirdetések létrehozására. Feltölthetőek egyéni fix méretű képes hirdetések, illetve használhatunk adaptív hirdetéseket is.

KÖZÉPSZINT

[GOOGLE SZÁMLA LETÖLTÉS] Sok ügyfelünk számára nem egyértelmű hol, és milyen időközönként lehet letölteni a Google Ads által kiállított hivatalos számlákat a hirdetési költségekről. Az ismertetőben a Google Ads hirdetési fiók egyenlegének ellenőrzési módszerét is feltüntettük. 

KEZDŐKNEK

[TÁVOLI ASZTALI HOZZÁFÉRÉS] Személyes jelenlét hiányában az internet adta lehetőségekkel élünk és távvezérlés segítségével férünk hozzá ügyfeleink számítógépéhez, amennyiben az online marketing beállítások, hirdetési kampányok, közösségi média kezelés során elengedhetetlenül szükségessé válik. Gyors, biztonságos, hatékony módszer az egyes problémák megoldására.

ANYDESK

[2021 Keresőptimalizálási Trendjei?] A Google évente többször is frissíti a keresési algoritmusát. Ezen frissítések többsége nem feltűnő, ám akadnak köztük nagyobb változtatások is. Vagyis a keresési szabályok folyamatosan változnak, ami a keresőoptimalizálást mozgó célponttá teszi. Illetve, nem teljesen. Ha végignézed a Google frissítések listáját, látható, hogy előre megjósolható mintázatot követnek.

SEO

Főbb csomagjaink

Kereső csomag

15.000 Ft havonta | nettó
  • Google Kereső Hirdetések Kezelése

Komplex csomag

21.000 Ft havonta | nettó
  • Kereső és Remarketing Hirdetések
NÉPSZERŰ

WebShop csomag

32.000 Ft havonta | nettó
  • Teljes WebShop Hirdetési Csomag

Válasszon minket, mert:

Google-hirdetesek-Megbizhatosag

MEGBÍZHATÓSÁG

Hivatalos Google Partnerek vagyunk. Így a minőség garantált!

Google-hirdetesek-Atlathatosag

ÁTLÁTHATÓSÁG

Állandó heti riportokat küldünk a hirdetések teljesítményéről

Google-hirdetesek-Rugalmassag

RUGALMASSÁG

Csak azért a szolgáltatásért fizet amit valóban használ is

google-hirdetesek-miert-valasszon-minket
Google-hirdetesek-Tapasztalat

TAPASZTALAT

12 év hirdetési és 15 év értékesítési tapasztalattal dolgozunk

Google-hirdetesek-Teljesitmeny

TELJESÍTMÉNY

Mi konverziókban és eredményességben gondolkozunk

Google-hirdetesek-Garancia

GARANCIA

100% Minőségi garanciánk magáért beszél*

Menü bezárása