Blog & FAQ
[MÉRJ, VIZSGÁLJ, ELEMEZZ, ÉS WEBSHOPOD FÉNYRE DERÜL] A mérhető marketing sokkal fontosabb, mint valaha volt, és egyre komolyabb szerepet kap a mikrovállalkozásoktól a nagyvállalatokig mindenhol és minden területen. A marketingpénzek teljesítményhez való kapcsolása hazánkban mostanában kezdi szélesebb területen szárnyait bontogatni. A konverzióoptimalizálás új fogalomnak számít, és egy olyan modern szemléletet, metodikát takar, melybe a következő útmutatón keresztül igyekszünk Önnek közérthető segítséget nyújtani.
KÖZÉPSZINT
[LANDOLÓ OLDALAKRÓL] A megfelelő landoló céloldalak elkészítése, minden felhasználó számára elsődleges feladat, különösen ha a konverzió optimalizálás a célunk. Napjainkban, már nem lehet csak egy terméket egyszerűen feltölteni egy weboldalra, egy “Megveszem” gombbal kiegészítve és várni azt, hogy a megrendelések maguktól „berepüljenek a kosarunkba”. Most megvizsgáljuk a konkrét alapelemeket, az eszközöket amivel elkészítheted az oldalakat, és egy 12 pontos ellenőrző listát is adunk Önnek.
HALADÓ
[GOOGLE KÉPES HIRDETÉSEK LEÍRÁS] Ebben a ismertetőben a Google Display Hálózatra feltölthető képes hirdetések méretére vonatkozó követelményeket ismertetjük. A képes hirdetések a Google Display Hálózathoz tartozó 2 millió webhelyen és alkalmazásban ragadják meg az emberek figyelmét. Az AdWords szolgáltatás többféle módszert kínál a képes hirdetések létrehozására. Feltölthetőek egyéni fix méretű képes hirdetések, illetve használhatunk adaptív hirdetéseket is.
KÖZÉPSZINT
[GOOGLE SZÁMAL LETÖLTÉS] Sok ügyfelünk számára nem egyértelmű hol és milyen időközönként lehet letölteni a Google Ads által kiállított hivatalos számlákat a hirdetési költségekről. Az ismertetőben a Google Ads hirdetési fiók egyenlegének ellenőrzési módszerét is feltüntettük.
KEZDŐKNEK