Blog
Hirdetési Feedek az UNAS Shop rendszerében
- 2020-05-01
Gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy a webáruház tulajdonosok nincsenek teljes mértékben tisztában a FEED-ek jelentőségével. Cikkünkben arra térünk ki most, hogy az UNAS WebShopjának kezelői részén, hol találhatóak meg ezek a feedek, illetve mi a teendő velük. Miben tud segíteni a webshop tulajdonos az ügynökségnek, hogy felgyorsítsa a hirdetések indítását?
A Facebook katalógus alapú, Google Shopping illetve a dinamikus remarketing hirdetésekkel kapcsolatban a feedekre alkalmazására mindenképpen szükségünk lesz. A dinamikus remarketing beállításához további lépések szükségesek, amelyet egy későbbi cikkünkben nézünk át részletesen.
De mi is az a FEED?
A feed egy olyan adatfájl, amely tartalmazza a kiválasztott termékek, általunk megjelölt pontos jellemzőit és leírását, összességében egy termékadatbázis. Logikailag egy tagolt táblázat, amelyben az oszlopok az egyes jellemzőknek, a sorok pedig a termékeknek felelnek meg.
Különböző feedek készülhetnek a különböző szolgáltatásokra is, (Árösszehasonlítók, Shopping, Facebook, Webplázák, stb.) amelyek különböző adattartalommal és elrendezéssel, de nagyrészben hasonlóan épülnek fel. Egy feed nem alkalmazható az összes szolgáltatáshoz, mindig a megfelelőt kell használni. Különösen igaz ez a hirdetési rendszerekhez készült feedeknél, ahol kritikus, hogy a feedben szereplő adatok pontosak és a szabályoknak megfelelően legyenek előkészítve.
A hirdetésekkel kapcsolatban most 3 feedet nézzünk meg.
1. Google Product Feed
2. Facebook Product Feed
3. Google Dinamikus Display Feed
Hol találjuk meg ezt az UNAS Shopban?
[Beállítások » Külső Kapcsolatok » Árösszehasonlító export, Feed] menüpontnál leljük meg ezeket az adatokat.

Mit kell tennünk, hogy használni tudjuk ezeket a feeedeket?
1. Pipáljuk be az [Engedélyezem ezt az EXPORT-ot] részt mindegyik feednél.
2. Adjuk meg az Ügynökségi IP címet. Ide az ügynökségi IP címet érdemes megadni, hogy láthassuk a feed tartalmát, letölthessük, dolgozhassunk vele. (Ha nincs meg az ügynökségi IP cím, segítünk!)
3. Másoljuk ki a hivatkozásokat, amelyek így nézhetnek ki pl.:
http://shop.unas.hu/admin_export.php?shop_id=XXXXX&format=google_product_feed
http://shop.unas.hu/admin_export.php?shop_id=XXXXX&format=facebook_product_feed
http://shop.unas.hu/admin_export.php?shop_id=XXXXX&format=google_dinamic_display_feed
(Az XXXXX helyén az adott Shop azonosító száma van)
4. Kattintsunk a [Módosít] gombra
5. Elküldeni az HirdetésPartnernek a feed hivatkozásokat a hirdetések készítéséhez 🙂

Hogyan kell “kinézni” és milyen egy kiválóan elkészített feed? Hamarosan ezt is megtudhatod, kövesd a Facebook oldalunkat!
Válasszon minket, mert:

MEGBÍZHATÓSÁG
Hivatalos Google Partnerek vagyunk. Így a minőség garantált!

ÁTLÁTHATÓSÁG
Állandó heti riportokat küldünk a hirdetések teljesítményéről

RUGALMASSÁG
Csak azért a szolgáltatásért fizet amit valóban használ is


TAPASZTALAT
12 év hirdetési és 15 év értékesítési tapasztalattal dolgozunk

TELJESÍTMÉNY
Mi konverziókban és eredményességben gondolkozunk

GARANCIA
100% Minőségi garanciánk magáért beszél*