Kérjük, ne piszkáld, ne módosítsd! De tényleg, most komolyan!

Napi munkánk során, sajnos több esetben találkozunk azzal a jelenséggel, hogy a megbízóink az általunk kezelt Google és Facebook hirdetési fiókokba belenyúlnak, módosítják azt, beállítanak valamit vagy elfogadnak egy rendszer által automatikusan felkínált lehetőséget.

ne piszkáld ne módosítsd

A felhasználók legtöbbje ezeket a legjobb szándékkal teszi meg, mert egyes beállítások csábítóak lehetnek (Pl. konverziók maximalizálása, általános keresési kulcsszó beállítása, különféle kampánytípusok kipróbálása, stb.). Különösen igaz ez a Google-féle “Javaslatokra”, amelyet lényegében kötelezőnek fogadnak el sokszor a felhasználók, hiszen azt maga a Google javasolta számukra. Alapos indok nélkül ne tedd kérlek! Igaz ez a Facebook-ra is, ott hasonlókkal találkozhatunk: Mivel bővítsük-szűkítsük a célközönséget, milyen plusz kampányt futtassunk és teszteljünk, (természetesen nagyobb költség keretből). Mindkét “szentnek” maga felé hajlik a keze (nagyobb költés, szakértelem nélkül indított kampányok), és amikor nem jönnek az eredmények, csak széttárják a virtuális kezüket, “De hát te állítottál be mindent, nem olvastad el megfelelően a súgót! ” felkiáltással.

Kérjük, csak azokat a beállítások végezd el amiről 100%-ban tudod, hogy a hirdetési fiókodra pozitív hatással lesz. Egy hasonlattal élve: ugye nem piszkálnál bele egy működő, éppen levegőben lévő repülőgépen a műszerek beállításaiba a pilóta tanácsai nélkül? Ugye megkérdeznéd a pilótát, ha kérdésed lenne?

Az alábbiakat vedd figyelembe, mielőtt módosítasz a beállított hirdetéseken:

  1. Hidd el, tudjuk mit csinálunk! Sok-sok éves tapasztalatunk van a hirdetési rendszerek kezelésében. Nem véletlenül vannak úgy beállítva a hirdetések, ahogy éppen látod. A hirdetések és kampányok beállításai folyamatosan mozgásban vannak, ezt neked is érdemes figyelembe venned.
  2. Ha módosítasz valamit akkor 100%-ban tudd, hogy mit teszel. Értjük, hogy sokszor úgy érzed, hogy sikeresen tudod módosítani a Google és Facebook hirdetési rendszerek beállításait, de a gyakorlatban ezekkel nagyobb kárt okozol, mint hasznot.
  3. Egymás ellen dolgozhatunk, ha mi beállítunk valamit, Te pedig az ellenkezőjét csinálod. Tapasztalatunk szerint az esetek nagy részében több körös egyeztetés után ügyfeleink elfogadják tanácsunkat, és a korábbi beállításokat kell visszahoznunk. Ez idő és veszteség számodra és számunkra is.
  4. Pénzt égethetsz el egy hibás beállítással, és a fiókot vagy a stratégiát is tönkreteheted. Vannak olyan beállítások amelyek hosszú távon is károsak lehetnek egy hirdetési fiókra. Egy-egy sikeres hirdetési kampány beállítása sok apró részlet összeállításáról szól, nem 10 perc alatt készülnek el ezek, még akkor sem ha a Google és a Facebook sokszor ezt sugallja számodra.
  5. Azért fizetsz egy ügynökséget, hogy szakértői módon, tudással és tapasztalattal kezelje a hirdetéseidet. Bízz bennünk, hogy segíthessünk és elvégezzük a feladatot amivel megbíztál minket! Keress minket ha valamiben változtatnál, vagy módosítanál, egyeztessünk, mielőtt meglépnéd!

Összességében minden ügyfelünknek segítünk alap szinten megérteni akár a Google, akár a Facebook vagy más online marketing tevékenység összetett működését. Ez egy komplex “játék” melyben egy változtatás hatással lehet több összetevőre is. 

Oktatással is foglalkozunk, de meg kell értened, hogy az egyes rendszerek összes beállításainak “kitanulása” hosszú időt is igénybe vehet (fél-egy év), és mellette gyakorlat is szükséges. Nem tudunk minden egyes beállításra magyarázatot adni. Maradva a példánál, te beülnél egy olyan pilóta mellé aki életében először vezet egyedül repülőgépet? Megkérdeznéd a pilótát repülőgép vezetés közben minden apró részletről mit-miért csinál?

Amennyiben nem vagy biztos abban a beállításban, amit látsz és teszel, kérj segítséget tőlünk, hiszen mi ebben vagyunk szakértők!

Minden hirdetési fiók amivel dolgozunk, a hirdetők tulajdonában vannak adminisztrációs joggal. 

Amennyiben érdekel a téma és szeretnél olvasni érthetően online marketing témában akkor ITT » https://hirdetespartner.hu/blog-faq/ tudsz böngészni. Ha kezdő vagy a hirdetések kezelésében ezt az olvasnivalót mindenképpen ajánljuk neked: Mit kell tudnom a Google hirdetések indulásakor? https://drive.google.com/file/d/1os6QZRqSvBVJcbytQdmmGQqVEnxGzyYp/view