Kulcsszó + Város / Földrajzi hely neve = Sikeres Páros?

lokális hirdetések

Mi alapján döntjük el kell-e lokálisan hirdetni? Helyi keresések 1X1!

Te könnyen el tudod dönteni, hogy hatékonyak az ilyen keresési kifejezések a Google hirdetési fiókodban? “Munkaruházat Győr” vagy “Fodrászkellék 11. Ker”? A legtöbb esetben nem lehet ezt egy kézlegyintéssel, vagy egy igen/nem-el elintézni. Nézzük meg miért?

A pontos válaszhoz, további kérdéseket szükséges feltenni:

  1. Rendelkezik fizikai üzlettel a vállalkozás?
  2. Mekkora hirdetési kerettel rendelkezik a vállalkozás?
  3. Mennyire ismert a Márka, szükség van-e az ilyen keresésekre?

Tegyük fel, hogy a vállalkozásunk fizikai üzlettel rendelkezik és mellette egy webáruházat üzemeltet vagy egy szolgáltatással kapcsolatos weboldalunk van. A főbb kulcsszavakkal kapcsolatos plusz helyiségneves kereséseket érdemes alaposan megvizsgálni. Mik ezek? “Munkaruházat Győr”, “Fodrászkellék 11. Ker” vagy “Fogászat Angyalföld”. Hasonló kifejezésekre sok esetben akár 20-30%-os CTR (átkattintási arány) is előfordul, de biztosan értékes számunkra az összes ilyen keresés?

 

A tapasztalatok szerint a legtöbb esetben az ilyen keresések, fizikai, helyben lévő üzlet keresésére irányulnak. Mit érdemes ilyen esetben figyelembe venni, mi alapján döntsünk, hogy kizárjuk vagy megtartsuk-e ezeket?

 

  1. Mekkora az ilyen irányú keresési volumen a hirdetési fiókban?
  2. Mekkora keretet vittek el az ilyen kulcsszavak? 
  3. Ha esetleg hagytuk, hogy ezen kulcsszavakra is megjelenjenek a hirdetéseink, hoztak ezek konverziót?

Amennyiben a fenti válaszokra megvannak a válaszok könnyedén dönthetünk:

 

  1. Kizárjuk ezeket a kereséseket az összes kampányból.
  2. Külön kampányba tesszük ezeket további tesztelésre

Fontos, hogy az ügyfél is adjon visszajelzést, arról, hogy ő mit gondol a saját tapasztalatai alapján. A fenti  kérdést, csak statisztikai alapokon, nem mindig lehet eldönteni, szükségesek az adott piacra jellemző háttérinformációk is.

Főbb csomagjaink

Google Kereső csomag

15.000 Ft havonta | nettó
  • Google Kereső-Szöveges Hirdetések Készítése és Kezelése

Google Komplex csomag

25.000 Ft havonta | nettó
  • Kereső, Képes, Remarketing Hirdetések Készítése és Kezelése
NÉPSZERŰ

Google WebShop csomag

35.000 Ft havonta | nettó
  • Teljes WebShop Hirdetési Csomag (Komplex + Shopping + Din. Remarketing)

Válasszon minket, mert:

Google-hirdetesek-Megbizhatosag

MEGBÍZHATÓSÁG

Hivatalos Google Partnerek vagyunk. Így a minőség garantált!

Google-hirdetesek-Atlathatosag

ÁTLÁTHATÓSÁG

Állandó heti riportokat küldünk a hirdetések teljesítményéről

Google-hirdetesek-Rugalmassag

RUGALMASSÁG

Csak azért a szolgáltatásért fizet amit valóban használ is

google-hirdetesek-miert-valasszon-minket
Google-hirdetesek-Tapasztalat

TAPASZTALAT

12 év hirdetési és 15 év értékesítési tapasztalattal dolgozunk

Google-hirdetesek-Teljesitmeny

TELJESÍTMÉNY

Mi konverziókban és eredményességben gondolkozunk

Google-hirdetesek-Garancia

GARANCIA

100% Minőségi garanciánk magáért beszél*