TikTok Hirdetések [TikTok Marketing]

Miért érdemes a TikTok-on hirdetni?

A TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatal közönség körében, amelyet több mint 800 millióan töltöttek le okostelefonjaikra. Célozd meg az X-Y-Z generációs korosztályokat , 15-60 másodperces videókkal, TikTok reklámokkal és influencer kampányokkal. Építsd a márkádat a TikTok-on! #foryou

small-arrow-clipart-3

Sikeres TikTok kampány​ok

small-arrow-clipart-3

2.2 Millió Magyar Felhasználó

small-arrow-clipart-3

Több 100+ elégedett ügyfél​

small-arrow-clipart-3

Influenszer Kapcsolatok (P4R)

small-arrow-clipart-3

10+ év hirdetési tapasztalat

small-arrow-clipart-3

4X Nagyobb Videós Hirdetések

1
logók01 (2)
3
tiktok for business
TikTok hirdetés tiktok marketing
 
 

TikTok Hirdetések [TikTok Marketing]

Miért érdemes a
TikTok-on hirdetni?

TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatal közönség körében, amelyet több mint 800 millióan töltöttek le okostelefonjaikra. Célozd meg az X-Y-Z generációs korosztályokat , 15-60 másodperces videókkal, TikTok reklámokkal és influencer kampányokkal. Építsd a márkádat a TikTok-on! #foryou

Sikeres TikTok kampány​ok

Több 100+ elégedett ügyfél​

10+ év hirdetési tapasztalat

2.2 Millió Magyar Felhasználó

Influenszer Kapcsolatok (P4R)

4X Nagyobb Videós Hirdetések

1
tiktok for business
logók01 (2)
3
TikTok hirdetés tiktok marketing

2022 Áprilisi számok a magyar közönségre nézve

50 perc
Átlagosan TikTokon eltöltött idő naponta
1 X
Átlagos TikTok megnyitási szám
1 milliárd
Havi átlagos videómegtekintések száma

Demográfiai adatok

1 %
13-17 ÉV
30 %
18-24 ÉV
10 %
25-34 ÉV
10 %
35+ ÉV

Igen jól látod! A 18 év feletti felhasználók aránya 84%.

30 %
FÉRFI
40 %

TikTok Marketing TikTok Reklám

Miért javasolt a TikTok-on hirdetni?

A TikTok hirdetésekkel olyan új lehetőségek nyílnak meg a cégek, webshopok és Brandek előtt, amelyekről még egyelőre nem sokan tudnak. A hagyományos közösségi média felületeket elhagyó és TikTok-ra átváltó több mint 2 milliós vásárlóképes közönség és a kreatív megoldások teszik lehetővé, hogy az egyedi hirdetési stratégiákat maximális hatékonysággal tudjuk megvalósítani ezen a felületen.
  • Jelenleg még kevés hirdető ezért, alacsony reklámzaj
  • Teljes képernyőt elfoglaló hirdetések
  • Magasabb elköteleződési arány és figyelem
  • A felhasználók tevékeny bevonása
  • Egyedi speciális közönségek
  • TikTok Profil nélkül is lehet hirdetni

Ragadd meg a TikTok felhasználók figyelmét!

A TikTok látogatók tartalomfogyasztási szokásai nagymértékben különböznek a hagyományos social média platformokon tapasztaltaktól. Ez különösen igaz a TikTok hirdetésekre, hiszen a natív tartalmakra irányuló aktív figyelmet, könnyen a fizetett hirdetések malmára lehet hajtani.
  • Nincs egyidejűleg több médiafogyasztási tevékenység
  • Egy átlagos felhasználó több mint 17x nyitja meg a TikTok alkalmazást naponta
  • A teljes képernyős tartalmakkal könnyebben lehet a felhasználókat cselekvésre ösztönözni.
  • A felhasználók 81%-a hanggal nézi a videókat
  • Egy munkamenetben egy felhasználó átlagosan 315 másodpercet használja a TikTok applikációt.

Mely cégeknek ajánljuk a Tiktok Reklámokat?

  • Olyan vállalkozásoknak akik szeretnék az elsők között kihasználni a reklámzaj-mentes felület adottságait
  • Olyan KKV vállalkozásoknak, akik új-friss fizetőképes célközönséget szeretnének elkérni
  • Akik valóban elkötelezett fogyasztókat szeretnének elérni
  • Azoknak a cégeknek akik garantált lefedettséget szeretnének márkájuknak
A TikTok hirdetési felület támogatásával olyan üzleti célokat szolgálhatunk ki, mint például elérés, forgalom vagy konverziók növelése, márkaismertség növelés vagy zenei videók megtekintésének növelése. Emelett applikáció telepítésének népszerűsítésére is van lehetőség.

Miben tudunk segíteni mint TikTok Ügynökség?

TikTok Hirdetési Fiók Létrehozás

A fiók létrehozásában és a költési kredit feltöltésében

TikTok Hirdetési Fiók Létrehozás

TikTok Stratégiai Tanácsadás

Hogyan hirdess? Mit hirdess? Mikor hirdess?

TikTok Stratégiai Tanácsadás

TikTok és PPC Hirdetéskezelés

Google | Facebook | Instagram | TikTok

Komplex PPC Hirdetéskezelés

Alkotó szellemű tartalomgyártás

Post For Rent (P4R) testvércégünk segítségével

Alkotó szellemű tartalomgyártás

tiktok marketing

TikTok Hirdetési Típusok

A TikTok hirdetési felületén 3 fő hirdetéstípusból tudunk választani.  [FOGLALÁSI], [LICIT] és [KREATÍV] hirdetések. Ezek szinte minden hirdetői igényre megfelelő megoldásokat kínálnak. Egyszerűen a hirdetési költségkerethez, brandhez és az adott célközönséghez igazíthatóak a hirdetések így növelve a marketing stratégia hatékonyságát. A Foglalási hirdetések csak ügynökségi partneren keresztül futtathatók. A Licit típusú hirdetéseknél a hirdetési fiók megnyitásához és az egyenlegfeltöltéshez ügynökségi partner szükséges, ezután már önállóan is kezelhetőek a kampányok.

Brand Takeover Hirdetések

  • Az TikTok applikáció első indításakor látható videó vagy statikus alkotás, nem átugorható
  • Országos fedettség
  • Felhasználó célzási lehetőség nélkül
  • Jelenleg Magyarországra 1,9 milliós elérést garantál
  • 24 órán keresztül exkluzív megjelenés az adott iparágban/kategóriában
  • Teljes képernyős megjelenés
  • Videó hossza 3–5 másodperc lehet
  • Átlagos átkattintási arány (CTR): 8-12%
  • Hang kikapcsolva alaphelyzetben
  • Belső és külső célhely lehetőség

Top View Hirdetések

  • Az első videó, amellyel a felhasználó találkozik az applikációban
  • 24 órán keresztül exkluzív megjelenés az adott iparágban/kategóriában
  • Teljes képernyős megjelenés
  • Hossza 5–60 másodperc lehet
  • Termékbevezetésre kiváló
  • Átlagos átkattintási arány (CTR): 16-20%
  • Garantált 1,6 millió megjelenés
  • Hang bekapcsolva alaphelyzetben
  • Belső és külső célhely lehetőség

One Day Max Hirdetések

  • 5-7 videó után adott kategóriában való lefedettség
  • 24 órán keresztül jelenik meg
  • Teljes képernyős megjelenés
  • Hossza 5–60 másodperc lehet (ajánlott 15 mp.)
  • 1 millió garantált megjelenés
  • CTA a hirdetés végén
  • Influenszer bejegyzés használatának lehetősége (P4R)
  • 100% Figyelem az adott kategóriában
  • Hang bekapcsolva alaphelyzetben
  • Belső és külső célhely lehetőség

Brand Premium Hirdetések

  • Első videó a ForYou-Neked csatornán
  • 24 órán keresztül jelenik meg
  • Teljes képernyős megjelenés
  • Hossza 5–60 másodperc lehet
  • Hang bekapcsolva alaphelyzetben
  • Végig CTA a cselekvésösztönzéshez
  • Napi költségkeret 92€
  • Min. költségvetés 1000€
  • Belső és külső célhely lehetőség

Költség: Minimálisan 1000 eurós költséggel indíthatók a legolcsóbb Foglalás típusú hirdetések (pl. Brand Premium), azonban minden esetben egyedi árajánlatot szükséges kérni a TikTok-tól az ügynökségi partneren keresztül.

A TikTok hirdetési fiók megnyitásához és a költési egyenleg feltöltéshez ügynökségi partnerre van szükség jelenleg. Ezután már önállóan is kezelhető a hirdetési fiók, illetve tölthetőek fel a kreatív anyagok is.

  • Videós tartalom +kép és szöveg, hivatkozás, és kattintható gomb (CTA)
  • A felhasználók videófolyamában (feed) jelenik meg
  • Érdeklődés, Remarketing és hasonmás közönségekre is célozható
  • Könnyen szerkeszthető, beépített videósablonok amelyek valóban használhatóak
  • Rugalmas ajánlattételi megoldások (CPI, CPM, CPV)
  • Célcsoportok szerinti célzás: Nem, Lokalizáció Korosztály, Nyelv, Operációs rendszer, ISP, Hálózat típusa, Eszköz ára, Érdeklődési kör, Egyéni közönségcsoportok

Licit hirdetés megjelenés típusa:

A “ForYou” “Neked” részen jelenik meg, hossza 5–60 másodperc lehet. A kreatív eszközök használhatók (Video Templates, Smart Video Soundtrack). TikTok pixel is alkalmazható ám ennek a működése még nem tökéletes.

Költség:

A napi min. költés 20€, a feltöltött keretösszeg erejéig futtathatók a kampányok.

Célzási lehetőségek:

10-féle lehetőség a célzáshoz: Nem, Lokalizáció Korosztály, Nyelv, Operációs rendszer, ISP, Hálózat típusa, Eszköz ára, Érdeklődési kör, Egyéni közönségcsoportok

Átlagos díjak:

CPC (1 átkattintás költsége) 0,03 € = kb. 11 Ft
CPM (1000 megjelenés költsége) 0,1 € = kb. 37 Ft
1000 Felhasználó elérésének költsége 0,19 € = kb. 70 Ft

A fentiekből világosan látszik, hogy a KKV szektor számára a Licit típusú TikTok hirdetések már most is elérhető árban vannak. Az eredmények tekintetében pedig egy megfelelően alkalmazott stratégiával bőven lekörözheti a Facebook és Instagram hirdetéseket.

Ezek az új fajta hirdetési típusok, más platformokon egyáltalán nem léteznek. A felhasználó részéről aktív közreműködést igényelnek, jól alkalmazhatók akciók, zenék bevezetésére, nyereményjátékokhoz, egyedi promóciók vagy akár társadalmi ügyek támogatására is.

  • Hashtag kihívás: Az adott márka saját hastaggel ellátott kihívást (challenge) indít, akár TikTok influencerek bevonásával (P4R)
    A „Fedezz fel” (keresés) fülön felül szalaghirdetés vagy lejjebb szponzorált hashtag megjelenés
  • Branded effects: Az adott márka részére saját interaktív filtert-effekteket hoznak létre, amit a felhasználók saját videóikban felhasználhatnak (2D, 2D PRO és 3D)

Lássuk hogyan néznek ki a TikTok hirdetések!

Készen állsz arra, hogy felturbózd a marketing gépezetedet TikTok hirdetésekkel?

Készen állsz arra, hogy felturbózd a marketing gépezetedet TikTok hirdetésekkel?

Válassz minket, mert:

Menü bezárása