TikTok Hirdetések [TikTok Marketing]
TikTok Hirdetés kezelési díj: nettó 30.000 Ft / hó
Miért hirdess a TikTok-on?
A TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatal közönség körében, amelyet több mint 800 millióan töltöttek le okostelefonjaikra. Célozd meg az X-Y-Z generációs korosztályokat , 15-60 másodperces videókkal, TikTok reklámokkal és influencer kampányokkal. Építsd a márkádat a TikTok-on! #foryou

Sikeres TikTok kampányok

2.64 Millió Magyar Felhasználó

Több 100+ elégedett ügyfél

Influenszer Kapcsolatok

10+ év hirdetési tapasztalat

4X Nagyobb Videós Hirdetések





TikTok Hirdetések [TikTok Marketing]
Miért hirdess a TikTok-on?
A TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatal közönség körében, amelyet több mint 3.5 milliárd alkalommal töltöttek le telefonokra. Célozd meg az X-Y-Z generációs korosztályokat , 15-60 másodperces videókkal, TikTok reklámokkal és influencer kampányokkal. Építsd a márkádat a TikTok-on! #foryou
Sikeres TikTok kampányok
Több 100+ elégedett ügyfél
10+ év hirdetési tapasztalat
2.2 Millió Magyar Felhasználó
Influenszer Kapcsolatok
4X Nagyobb Videós Hirdetések





TikTok Ads / hirdetési fiók létrehozás
-
A megbízás keretében létrehozzuk a TikTok hirdetési fiókot és használatra készen átadjuk a kezelését, adminisztrátori jogosultsággal. A létrehozás sem betanítást, sem a hirdetési fiók beállítását vagy kezelését nem tartalmazza.
TikTok kampányok felépítési díja
-
A megbízás keretében (a Brief alapján) szakértő módon kialakítjuk a TikTok hirdetési fiók kampányszerkezetét, és létrehozzuk-beállítjuk a kampányokat is. Használatra készen átadjuk a hirdetések kezelését, adminisztrátori jogosultsággal.
TikTok hirdetés kampánykezelés
-
A TikTok hirdetési fiók kezelésének díja nem tartalmazza a kreatívok elkészítésének díját, amelyet külön óradíjas alapon tudunk megoldani. A kampánymenedzsment és tanácsadási díj minimum 3 hónap megrendelés esetén érvényes.
TikTok Hirdetési fiók kezelés betanítás
-
Annak érdekében, hogy sikeres kampányokat tervezzünk az neked, első lépésként tisztázzuk, hogy milyen célokat szeretnél elérni és megvalósítani. Ezután meghatározzuk az ehhez szükséges mutatókat, és a hirdetési kampányokat a definiált célok szerint csoportosítjuk.
-
Kampány menedzsmentünk részeként napi 8 órás szakértői tanácsadói és 24 órás automata felügyeletet biztosítunk. Folyamatosan nyomon követjük a kampánycélok teljesülését. Beállítjuk a licitárakat a hirdetői verseny változásának tükrében. Javaslatot teszünk a költési keretre a teljesítménynövelés érdekében. Helyes területi, demográfiai és tartalmi célzásokat alkalmazunk. Havonta riportot küldünk egyedi vezetői összefoglalóval.
2023 Februári számok a magyar közönségre nézve
Demográfiai adatok
Igen jól látod! A 18 év feletti felhasználók aránya 84%.
TikTok Marketing TikTok Reklám
Miért javasolt a TikTok-on hirdetni?
- Jelenleg még kevés hirdető ezért, alacsony reklámzaj
- Teljes képernyőt elfoglaló hirdetések
- Magasabb elköteleződési arány és figyelem
- A felhasználók tevékeny bevonása
- Egyedi speciális közönségek
- TikTok Profil nélkül is lehet hirdetni
Ragadd meg a TikTok felhasználók figyelmét!
- Nincs egyidejűleg több médiafogyasztási tevékenység
- Egy átlagos felhasználó több mint 17x nyitja meg a TikTok alkalmazást naponta
- A teljes képernyős tartalmakkal könnyebben lehet a felhasználókat cselekvésre ösztönözni.
- A felhasználók 81%-a hanggal nézi a videókat
- Egy munkamenetben egy felhasználó átlagosan 315 másodpercet használja a TikTok applikációt.
Mely cégeknek ajánljuk a Tiktok Reklámokat?
- Olyan vállalkozásoknak akik szeretnék az elsők között kihasználni a reklámzaj-mentes felület adottságait
- Olyan KKV vállalkozásoknak, akik új-friss fizetőképes célközönséget szeretnének elkérni
- Akik valóban elkötelezett fogyasztókat szeretnének elérni
- Azoknak a cégeknek akik garantált lefedettséget szeretnének márkájuknak
Miben tudunk segíteni mint TikTok Ügynökség?
TikTok Hirdetési Fiók Létrehozás
TikTok Hirdetési Fiók Létrehozás
TikTok Stratégiai Tanácsadás
TikTok Stratégiai Tanácsadás
TikTok és PPC Hirdetéskezelés
Komplex PPC Hirdetéskezelés
Alkotó szellemű tartalomgyártás
Alkotó szellemű tartalomgyártás

TikTok Hirdetési Típusok
A TikTok hirdetési felületén 3 fő hirdetéstípusból tudunk választani. [FOGLALÁSI], [LICIT] és [KREATÍV] hirdetések. Ezek szinte minden hirdetői igényre megfelelő megoldásokat kínálnak. Egyszerűen a hirdetési költségkerethez, brandhez és az adott célközönséghez igazíthatóak a hirdetések így növelve a marketing stratégia hatékonyságát. A Foglalási hirdetések csak ügynökségi partneren keresztül futtathatók. A Licit típusú hirdetéseknél a hirdetési fiók megnyitásához és az egyenlegfeltöltéshez ügynökségi partner szükséges, ezután már önállóan is kezelhetőek a kampányok.
Brand Takeover Hirdetések
- Az TikTok applikáció első indításakor látható videó vagy statikus alkotás, nem átugorható
- Országos fedettség
- Felhasználó célzási lehetőség nélkül
- Jelenleg Magyarországra 1,9 milliós elérést garantál
- 24 órán keresztül exkluzív megjelenés az adott iparágban/kategóriában
- Teljes képernyős megjelenés
- Videó hossza 3–5 másodperc lehet
- Átlagos átkattintási arány (CTR): 8-12%
- Hang kikapcsolva alaphelyzetben
- Belső és külső célhely lehetőség
Top View Hirdetések
- Az első videó, amellyel a felhasználó találkozik az applikációban
- 24 órán keresztül exkluzív megjelenés az adott iparágban/kategóriában
- Teljes képernyős megjelenés
- Hossza 5–60 másodperc lehet
- Termékbevezetésre kiváló
- Átlagos átkattintási arány (CTR): 16-20%
- Garantált 1,6 millió megjelenés
- Hang bekapcsolva alaphelyzetben
- Belső és külső célhely lehetőség
One Day Max Hirdetések
- 5-7 videó után adott kategóriában való lefedettség
- 24 órán keresztül jelenik meg
- Teljes képernyős megjelenés
- Hossza 5–60 másodperc lehet (ajánlott 15 mp.)
- 1 millió garantált megjelenés
- CTA a hirdetés végén
- Influenszer bejegyzés használatának lehetősége (P4R)
- 100% Figyelem az adott kategóriában
- Hang bekapcsolva alaphelyzetben
- Belső és külső célhely lehetőség
Brand Premium Hirdetések
- Első videó a ForYou-Neked csatornán
- 24 órán keresztül jelenik meg
- Teljes képernyős megjelenés
- Hossza 5–60 másodperc lehet
- Hang bekapcsolva alaphelyzetben
- Végig CTA a cselekvésösztönzéshez
- Napi költségkeret 92€
- Min. költségvetés 1000€
- Belső és külső célhely lehetőség
Költség: Minimálisan 1000 eurós költséggel indíthatók a legolcsóbb Foglalás típusú hirdetések (pl. Brand Premium), azonban minden esetben egyedi árajánlatot szükséges kérni a TikTok-tól az ügynökségi partneren keresztül.
A TikTok hirdetési fiók megnyitásához és a költési egyenleg feltöltéshez ügynökségi partnerre van szükség jelenleg. Ezután már önállóan is kezelhető a hirdetési fiók, illetve tölthetőek fel a kreatív anyagok is.
- Videós tartalom +kép és szöveg, hivatkozás, és kattintható gomb (CTA)
- A felhasználók videófolyamában (feed) jelenik meg
- Érdeklődés, Remarketing és hasonmás közönségekre is célozható
- Könnyen szerkeszthető, beépített videósablonok amelyek valóban használhatóak
- Rugalmas ajánlattételi megoldások (CPI, CPM, CPV)
- Célcsoportok szerinti célzás: Nem, Lokalizáció Korosztály, Nyelv, Operációs rendszer, ISP, Hálózat típusa, Eszköz ára, Érdeklődési kör, Egyéni közönségcsoportok
Licit hirdetés megjelenés típusa:
A „ForYou” „Neked” részen jelenik meg, hossza 5–60 másodperc lehet. A kreatív eszközök használhatók (Video Templates, Smart Video Soundtrack). TikTok pixel is alkalmazható ám ennek a működése még nem tökéletes.
Költség:
A napi min. költés 20€, a feltöltött keretösszeg erejéig futtathatók a kampányok.
Célzási lehetőségek:
10-féle lehetőség a célzáshoz: Nem, Lokalizáció Korosztály, Nyelv, Operációs rendszer, ISP, Hálózat típusa, Eszköz ára, Érdeklődési kör, Egyéni közönségcsoportok
Átlagos díjak:
CPC (1 átkattintás költsége) 0,03 € = kb. 11 Ft
CPM (1000 megjelenés költsége) 0,1 € = kb. 37 Ft
1000 Felhasználó elérésének költsége 0,19 € = kb. 70 Ft
A fentiekből világosan látszik, hogy a KKV szektor számára a Licit típusú TikTok hirdetések már most is elérhető árban vannak. Az eredmények tekintetében pedig egy megfelelően alkalmazott stratégiával bőven lekörözheti a Facebook és Instagram hirdetéseket.
Ezek az új fajta hirdetési típusok, más platformokon egyáltalán nem léteznek. A felhasználó részéről aktív közreműködést igényelnek, jól alkalmazhatók akciók, zenék bevezetésére, nyereményjátékokhoz, egyedi promóciók vagy akár társadalmi ügyek támogatására is.
- Hashtag kihívás: Az adott márka saját hastaggel ellátott kihívást (challenge) indít, akár TikTok influencerek bevonásával (P4R)
A „Fedezz fel” (keresés) fülön felül szalaghirdetés vagy lejjebb szponzorált hashtag megjelenés - Branded effects: Az adott márka részére saját interaktív filtert-effekteket hoznak létre, amit a felhasználók saját videóikban felhasználhatnak (2D, 2D PRO és 3D)
Lássuk hogyan néznek ki a TikTok hirdetések!
Készen állsz arra, hogy felturbózd a marketing gépezetedet TikTok hirdetésekkel?
Készen állsz arra, hogy felturbózd a marketing gépezetedet TikTok hirdetésekkel?