TikTok Hirdetések [TikTok Marketing]

TikTok Hirdetés kezelési díj: nettó 30.000 Ft / hó

Miért hirdess a TikTok-on?

A TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatal közönség körében, amelyet több mint 3.5 milliárd alkalommal töltöttek le telefonokra. Célozd meg az X-Y-Z generációs korosztályokat , 15-60 másodperces videókkal, TikTok reklámokkal és influencer kampányokkal. Építsd a márkádat a TikTok-on! #foryou

small-arrow-clipart-3

Sikeres TikTok kampány​ok

small-arrow-clipart-3

2.64 Millió Magyar Felhasználó

small-arrow-clipart-3

Több 100+ elégedett ügyfél​

small-arrow-clipart-3

Influenszer Kapcsolatok

small-arrow-clipart-3

10+ év hirdetési tapasztalat

small-arrow-clipart-3

4X Nagyobb Videós Hirdetések

tiktok hirdetés reklám marketing
logók01 (2)
3
google premier partner
TikTok hirdetés tiktok marketing
 
 

TikTok Hirdetések [TikTok Marketing]

Miért hirdess a TikTok-on?

TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatal közönség körében, amelyet több mint 3.5 milliárd alkalommal töltöttek le telefonokra. Célozd meg az X-Y-Z generációs korosztályokat , 15-60 másodperces videókkal, TikTok reklámokkal és influencer kampányokkal. Építsd a márkádat a TikTok-on! #foryou

Sikeres TikTok kampány​ok

Több 100+ elégedett ügyfél​

10+ év hirdetési tapasztalat

2.2 Millió Magyar Felhasználó

Influenszer Kapcsolatok

4X Nagyobb Videós Hirdetések

google premier partner
tiktok hirdetés reklám marketing
facebook hirdetés
3
TikTok hirdetés tiktok marketing

TikTok Ads / hirdetési fiók létrehozás

nettó 30.000 Ft » ALKALOM «
  • A megbízás keretében létrehozzuk a TikTok hirdetési fiókot és használatra készen átadjuk a kezelését, adminisztrátori jogosultsággal. A létrehozás sem betanítást, sem a hirdetési fiók beállítását vagy kezelését nem tartalmazza.

TikTok kampányok felépítési díja

nettó 50.000 Ft » ELSŐ HÓNAPBAN «
  • A megbízás keretében (a Brief alapján) szakértő módon kialakítjuk a TikTok hirdetési fiók kampányszerkezetét, és létrehozzuk-beállítjuk a kampányokat is. Használatra készen átadjuk a hirdetések kezelését, adminisztrátori jogosultsággal.

TikTok hirdetés kampánykezelés

nettó 30.000 Ft » MÁSODIK HÓNAPTÓL «
  • A TikTok hirdetési fiók kezelésének díja nem tartalmazza a kreatívok elkészítésének díját, amelyet külön óradíjas alapon tudunk megoldani. A kampánymenedzsment és tanácsadási díj minimum 3 hónap megrendelés esetén érvényes.

TikTok Hirdetési fiók kezelés betanítás

nettó 100.000 Ft » ALKALOM «
  • Annak érdekében, hogy sikeres kampányokat tervezzünk az neked, első lépésként tisztázzuk, hogy milyen célokat szeretnél elérni és megvalósítani. Ezután meghatározzuk az ehhez szükséges mutatókat, és a hirdetési kampányokat a definiált célok szerint csoportosítjuk.
  • Kampány menedzsmentünk részeként napi 8 órás szakértői tanácsadói és 24 órás automata felügyeletet biztosítunk. Folyamatosan nyomon követjük a kampánycélok teljesülését. Beállítjuk a licitárakat a hirdetői verseny változásának tükrében. Javaslatot teszünk a költési keretre a teljesítménynövelés érdekében. Helyes területi, demográfiai és tartalmi célzásokat alkalmazunk. Havonta riportot küldünk egyedi vezetői összefoglalóval.

2023 Februári számok a magyar közönségre nézve

50 perc
Átlagosan TikTokon eltöltött idő naponta
1 X
Átlagos TikTok megnyitási szám
1 milliárd
Havi átlagos videómegtekintések száma

Demográfiai adatok

1 %
13-17 ÉV
30 %
18-24 ÉV
10 %
25-34 ÉV
10 %
35+ ÉV

Igen jól látod! A 18 év feletti felhasználók aránya 84%.

30 %
FÉRFI
40 %

TikTok Marketing TikTok Reklám

Miért javasolt a TikTok-on hirdetni?

A TikTok hirdetésekkel olyan új lehetőségek nyílnak meg a cégek, webshopok és Brandek előtt, amelyekről még egyelőre nem sokan tudnak. A hagyományos közösségi média felületeket elhagyó és TikTok-ra átváltó több mint 2 milliós vásárlóképes közönség és a kreatív megoldások teszik lehetővé, hogy az egyedi hirdetési stratégiákat maximális hatékonysággal tudjuk megvalósítani ezen a felületen.
  • Jelenleg még kevés hirdető ezért, alacsony reklámzaj
  • Teljes képernyőt elfoglaló hirdetések
  • Magasabb elköteleződési arány és figyelem
  • A felhasználók tevékeny bevonása
  • Egyedi speciális közönségek
  • TikTok Profil nélkül is lehet hirdetni

Ragadd meg a TikTok felhasználók figyelmét!

A TikTok látogatók tartalomfogyasztási szokásai nagymértékben különböznek a hagyományos social média platformokon tapasztaltaktól. Ez különösen igaz a TikTok hirdetésekre, hiszen a natív tartalmakra irányuló aktív figyelmet, könnyen a fizetett hirdetések malmára lehet hajtani.
  • Nincs egyidejűleg több médiafogyasztási tevékenység
  • Egy átlagos felhasználó több mint 17x nyitja meg a TikTok alkalmazást naponta
  • A teljes képernyős tartalmakkal könnyebben lehet a felhasználókat cselekvésre ösztönözni.
  • A felhasználók 81%-a hanggal nézi a videókat
  • Egy munkamenetben egy felhasználó átlagosan 315 másodpercet használja a TikTok applikációt.

Mely cégeknek ajánljuk a Tiktok Reklámokat?

  • Olyan vállalkozásoknak akik szeretnék az elsők között kihasználni a reklámzaj-mentes felület adottságait
  • Olyan KKV vállalkozásoknak, akik új-friss fizetőképes célközönséget szeretnének elkérni
  • Akik valóban elkötelezett fogyasztókat szeretnének elérni
  • Azoknak a cégeknek akik garantált lefedettséget szeretnének márkájuknak
A TikTok hirdetési felület támogatásával olyan üzleti célokat szolgálhatunk ki, mint például elérés, forgalom vagy konverziók növelése, márkaismertség növelés vagy zenei videók megtekintésének növelése. Emelett applikáció telepítésének népszerűsítésére is van lehetőség.

Miben tudunk segíteni mint TikTok Ügynökség?

TikTok Hirdetési Fiók Létrehozás

A fiók létrehozásában és a költési kredit feltöltésében

TikTok Hirdetési Fiók Létrehozás

TikTok Stratégiai Tanácsadás

Hogyan hirdess? Mit hirdess? Mikor hirdess?

TikTok Stratégiai Tanácsadás

TikTok és PPC Hirdetéskezelés

Google | Facebook | Instagram | TikTok

Komplex PPC Hirdetéskezelés

Alkotó szellemű tartalomgyártás

Post For Rent (P4R) testvércégünk segítségével

Alkotó szellemű tartalomgyártás

tiktok marketing

TikTok Hirdetési Típusok

A TikTok hirdetési felületén 3 fő hirdetéstípusból tudunk választani.  [FOGLALÁSI], [LICIT] és [KREATÍV] hirdetések. Ezek szinte minden hirdetői igényre megfelelő megoldásokat kínálnak. Egyszerűen a hirdetési költségkerethez, brandhez és az adott célközönséghez igazíthatóak a hirdetések így növelve a marketing stratégia hatékonyságát. A Foglalási hirdetések csak ügynökségi partneren keresztül futtathatók. A Licit típusú hirdetéseknél a hirdetési fiók megnyitásához és az egyenlegfeltöltéshez ügynökségi partner szükséges, ezután már önállóan is kezelhetőek a kampányok.

Lássuk hogyan néznek ki a TikTok hirdetések!

Készen állsz arra, hogy felturbózd a marketing gépezetedet TikTok hirdetésekkel?

Készen állsz arra, hogy felturbózd a marketing gépezetedet TikTok hirdetésekkel?