TikTok Hirdetések [TikTok Marketing]
TikTok Hirdetés kezelési díj: nettó 60.000 Ft / hó
Miért hirdess a TikTok-on?
A TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatal közönség körében, amelyet több mint 3.5 milliárd alkalommal töltöttek le telefonokra. Célozd meg az X-Y-Z generációs korosztályokat , 15-60 másodperces videókkal, TikTok reklámokkal és influencer kampányokkal. Építsd a márkádat a TikTok-on! #foryou
Sikeres TikTok kampányok
2.64 Millió Magyar Felhasználó
Több 100+ elégedett ügyfél
Influenszer Kapcsolatok
10+ év hirdetési tapasztalat
4X Nagyobb Videós Hirdetések
TikTok Hirdetések [TikTok Marketing]
Miért hirdess a TikTok-on?
A TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatal közönség körében, amelyet több mint 3.5 milliárd alkalommal töltöttek le telefonokra. Célozd meg az X-Y-Z generációs korosztályokat , 15-60 másodperces videókkal, TikTok reklámokkal és influencer kampányokkal. Építsd a márkádat a TikTok-on! #foryou
Sikeres TikTok kampányok
Több 100+ elégedett ügyfél
10+ év hirdetési tapasztalat
2.2 Millió Magyar Felhasználó
Influenszer Kapcsolatok
4X Nagyobb Videós Hirdetések
TikTok Ads / hirdetési fiók létrehozás
-
A megbízás keretében létrehozzuk a TikTok hirdetési fiókot és használatra készen átadjuk a kezelését, adminisztrátori jogosultsággal. A létrehozás sem betanítást, sem a hirdetési fiók beállítását vagy kezelését nem tartalmazza.
TikTok kampányok felépítési díja
-
A megbízás keretében (a Brief alapján) szakértő módon kialakítjuk a TikTok hirdetési fiók kampányszerkezetét, és létrehozzuk-beállítjuk a kampányokat is. Használatra készen átadjuk a hirdetések kezelését, adminisztrátori jogosultsággal.
TikTok hirdetés kampánykezelés
-
A TikTok hirdetési fiók kezelésének díja nem tartalmazza a kreatívok elkészítésének díját, amelyet külön óradíjas alapon tudunk megoldani. A kampánymenedzsment és tanácsadási díj minimum 3 hónap megrendelés esetén érvényes.
TikTok Hirdetési fiók kezelés betanítás
-
Annak érdekében, hogy sikeres kampányokat tervezzünk az neked, első lépésként tisztázzuk, hogy milyen célokat szeretnél elérni és megvalósítani. Ezután meghatározzuk az ehhez szükséges mutatókat, és a hirdetési kampányokat a definiált célok szerint csoportosítjuk.
-
Kampány menedzsmentünk részeként napi 8 órás szakértői tanácsadói és 24 órás automata felügyeletet biztosítunk. Folyamatosan nyomon követjük a kampánycélok teljesülését. Beállítjuk a licitárakat a hirdetői verseny változásának tükrében. Javaslatot teszünk a költési keretre a teljesítménynövelés érdekében. Helyes területi, demográfiai és tartalmi célzásokat alkalmazunk. Havonta riportot küldünk egyedi vezetői összefoglalóval.
2023 Februári számok a magyar közönségre nézve
Demográfiai adatok
Igen jól látod! A 18 év feletti felhasználók aránya 84%.
TikTok Marketing TikTok Reklám
Miért javasolt a TikTok-on hirdetni?
- Jelenleg még kevés hirdető ezért, alacsony reklámzaj
- Teljes képernyőt elfoglaló hirdetések
- Magasabb elköteleződési arány és figyelem
- A felhasználók tevékeny bevonása
- Egyedi speciális közönségek
- TikTok Profil nélkül is lehet hirdetni
Ragadd meg a TikTok felhasználók figyelmét!
- Nincs egyidejűleg több médiafogyasztási tevékenység
- Egy átlagos felhasználó több mint 17x nyitja meg a TikTok alkalmazást naponta
- A teljes képernyős tartalmakkal könnyebben lehet a felhasználókat cselekvésre ösztönözni.
- A felhasználók 81%-a hanggal nézi a videókat
- Egy munkamenetben egy felhasználó átlagosan 315 másodpercet használja a TikTok applikációt.
Mely cégeknek ajánljuk a Tiktok Reklámokat?
- Olyan vállalkozásoknak akik szeretnék az elsők között kihasználni a reklámzaj-mentes felület adottságait
- Olyan KKV vállalkozásoknak, akik új-friss fizetőképes célközönséget szeretnének elkérni
- Akik valóban elkötelezett fogyasztókat szeretnének elérni
- Azoknak a cégeknek akik garantált lefedettséget szeretnének márkájuknak
Miben tudunk segíteni mint TikTok Ügynökség?
TikTok Hirdetési Fiók Létrehozás
TikTok Hirdetési Fiók Létrehozás
TikTok Stratégiai Tanácsadás
TikTok Stratégiai Tanácsadás
TikTok és PPC Hirdetéskezelés
Komplex PPC Hirdetéskezelés
Alkotó szellemű tartalomgyártás
Alkotó szellemű tartalomgyártás
TikTok Hirdetési Típusok
A TikTok hirdetési felületén 3 fő hirdetéstípusból tudunk választani. [FOGLALÁSI], [LICIT] és [KREATÍV] hirdetések. Ezek szinte minden hirdetői igényre megfelelő megoldásokat kínálnak. Egyszerűen a hirdetési költségkerethez, brandhez és az adott célközönséghez igazíthatóak a hirdetések így növelve a marketing stratégia hatékonyságát. A Foglalási hirdetések csak ügynökségi partneren keresztül futtathatók. A Licit típusú hirdetéseknél a hirdetési fiók megnyitásához és az egyenlegfeltöltéshez ügynökségi partner szükséges, ezután már önállóan is kezelhetőek a kampányok.
Lássuk hogyan néznek ki a TikTok hirdetések!
Készen állsz arra, hogy felturbózd a marketing gépezetedet TikTok hirdetésekkel?
Készen állsz arra, hogy felturbózd a marketing gépezetedet TikTok hirdetésekkel?