Blog
Új Ügyfél Útiterv 10 Könnyű és Gyors Lépésben
- 2023-04-19
Köszöntünk téged is ügyfeleink között! Az alábbi útiterv keretén belül, a főbb pontokat szeretnénk megismertetni veled, milyen lépések állnak előttünk a kezdeti időszakban. A pontok sorrendje egyes esetekben megváltozhat, vagy pontok ki is maradhatnak, de a legtöbbször az alábbi útitervet betartva tudunk sikeresen előrehaladni a kampányok készítése során.
1. Megrendelési űrlap kitöltése
Szerződési feltételeink kitöltése után, 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot. Amennyiben az előzetes email-es árajánlat alapján adtad le a megrendelésed, a következő lépés a szolgáltatási számlánk megküldése lesz..
2. Szolgáltatási számla megküldése
A számlát a Hirdetéspartner Kft.-től fogod megkapni, a szamlazz.hu rendszerén keresztül, a hirdetespartner.kft@szamlazz.hu e-mail címről. A folyamat 1-2 munkanapot vesz igénybe, de igyekszünk 24 órán belül megoldani a számla kiküldését.
3. Indító levél megküldése
A számlával párhuzamosan egy indító email üzenetet küldünk, ahol rengeteg fontos részletre rákérdezünk az indulással, a vállalkozásoddal és a céljaiddal kapcsolatban. Minden szolgáltatásunk esetén, egyedi indító levelet küldünk, ahol az adott szolgáltatásra jellemző adatokat kérjük be tőled. Tisztában vagyunk azzal, hogy előzetesen telefonon sok információ elhangzott már, de ismerjük a régi mondást: “Szó elszáll, írás megmarad”, így mi ezt szeretnénk követni. A levélre minden esetben választ várunk, mert addig mi sem tudunk továbbhaladni.
4. Telefonos konzultáció
Egyes esetekben és feladatokkal kapcsolatban (pl. Facebook és Bankkártya beállítás) szükség van a te aktív közreműködésedre. Itt minden esetben, telefonon tájékoztatunk a feladatokról, mert időt spórolhatunk azzal, hogy pontos iránymutatást kapsz. Több esetben, távoli asztali hozzáférés segítségével oldjuk meg a feladatot (Anydesk). Kérjük, ha nem vagy biztos a kezdeti beállításokban, inkább segítünk mi, mert órákat-napokat lehet eltölteni feleslegesen ezekkel, és az idő elvesztegetése számodra és számunkra is pénzkidobást jelent.
5. Válaszokra-adatokra várunk
Miközben te összeállítod a részletes Online Marketing Brief anyagodat, mi a háttérben elkezdünk dolgozni. Megismerjük a weboldaladat, közösségi médiás oldalaidat, versenytársaidat, összegyűjtjük azokat az információkat és tapasztalatokat, amivel mi már rendelkezünk, és a sikeres kampányokhoz szükségünk lesz. Tehát mi már ebben az időszakban is dolgozunk, azért, hogy mielőbb indulhassunk!
6. Válaszok-adatok megérkezése
Amikor megérkezik a válaszod, ezt nekünk fel kell dolgozni. Szinte mindig vannak kiegészítő kérdéseink, javaslataink, ilyenkor szükség van a részedről is aktív kommunikációra, kérlek nézd az e-mail fiókodat rendszeresen!
7. Online Brief anyag feldolgozása
A tervezési fázis következik, amely több napot is igénybe vehet. Nem minden esetben tudjuk előre venni a kivitelezés elkezdését, ütemezett feladataink vannak, amelyeket szeretünk pontosan betartani. Amint lehet, de általában 2-6 munkanapon belül (bonyolultságától függően) elkezdjük a szolgáltatás kivitelezését, erről írásban értesítünk téged.
8. Fiókok létrehozása / Fiók hozzáférés
Miközben dolgozunk, szükség lehet egyes hirdetési vagy más szolgáltatások létrehozására, amelyről szintén írásban értesítünk téged. Amennyiben ezek rendelkezésre állnak, kérjük adj hozzá minket az indító levélben leírtak alapján. Kérlek mindig a leírásban lévőket kövesd, mert mi minden esetben Partner-ként veszünk részt a fiókok életében, és a nem megfelelő jogosultsági szintek beállítása, további problémákhoz és időveszteséghez vezethet. Személyes email címet mi soha, sehol sem használunk, csak az amatőr marketingesek dolgoznak ilyen megoldással.
9. Szolgáltatás indulás
Amikor a kivitelezési fázisban vagyunk értesítünk téged, hogy nézd meg a hirdetéseket, képeket, hirdetési fiókot, poszttervezetet, stb. annak érdekében, hogy tudd hol járunk éppen. Az hirdetések indulása a legtöbb esetben automatikus, hiszen mi az általad megküldött anyagból dolgozunk. Mindig van idő javítani ha valami probléma van. A jóváhagyási folyamat mind a Google, mind a Facebook esetében általában 18-36 órát szokott igénybe venni, különösen hétvégén hosszabb ez az időszak.
10. A dolgos hétköznapok
Az indulás után következik a feladatok neheze. A kulcsszavakból, hirdetésekből, egyedi üzenetekből, sikeres kampányokat és webáruházakat kell felépítenünk. Közösségi média csatornákon figyeljük melyik posztokra reagálnak jobban és ennek fényében készítünk újakat. Folyamatosan ellenőrizzük, optimalizáljuk a fiókokat, hogy a legjobb eredményeket érjük el veled közösen.
Köszönjük, hogy átolvastad az induló útitervünket, reméljük számos kérdésedre választ találtál benne.