Blog
Google kereső hirdetések módosítása
- 2019-08-10
Ügyfeleink gyakran kérdezik meg tőlünk, hogy milyen gyakran érdemes módosítani a hirdetéseken? Sokszor előfordul, hogy a hirdetések indulását követő második héten, már módosítást szeretnének végrehajtani a hirdetések szövegezésében, annak ellenére, hogy az induláskor még megfeleltek az ügyféligényeknek.
Az általunk készített hirdetések minden esetben a hirdetések készítésének szabályait figyelembe véve, és a legoptimálisabb eredmény elérése érdekében készítjük és szövegezzük. Sok esetben az ügyfeleink nem is értik, miért éppen úgy van megfogalmazva egy hirdetés, és miért használunk egyes elemeket gyakrabban a hirdetésekben. 10 perc telefonos beszélgetés alatt szeretnék megérteni a Google komplex hirdetési rendszerének több elemét is, ami valljuk be lehetetlen.
Visszatérve a hirdetések gyarkori módosításához, miért is rossz ez?
Minden újonnan készített vagy jelentősen módosított hirdetés, a Google Ads rendszerében mint új hirdetés jelenik meg. Az új hirdetéseknek a Google automatizált, mesterséges intelligenciára épülő rendszerében egyszerűen időre van szüksége arra, hogy megtalálják a helyüket. A tapasztalatok szerint egy jól működő, sok historikus adattal rendelkező és konverziókkal rendelkező hirdetés, jobb eredményeket tud felmutatni, mint egy néhány napja létrehozott ugyanolyan hirdetés. Ez az életben is így van nem? A régi, stabil, rendszeresen visszatérő ügyfelet előnyben célszerű részesíteni, ahhoz képest, mint aki “most esett be az ajtón”. Természetesen “van az a pénz” amiért a Google is úgy tekint ránk, mintha “régi ügyfelek” lennénk, de sajnos ezt meg kell fizetni a hirdetőknek, magasabb kattintási összegek formájában.
A Google részéről -bár ez nincs hivatalosan kommunikálva-, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy azokat a hirdetőket részesíti előnyben, akik hosszabb távon, stratégiai hirdetőknek bizonyulnak, minőségi fiókokkal, a hirdetési újdonságok alkalmazásával vesznek részt a piaci versenyben.
Összefoglalva, tehát ha a hirdetések szövegezése bár kiemelkedően fontos, ha azok a kezdeteknél jól vannak megfogalmazva, és az irányelveket profin betartva készülnek, akkor nem szükséges gyakran módosítani azokat. Természetesen lehetnek esetek amikor szignifikáns különbséget lehet kimutatni a hirdetések között egy hirdetéscsoporton belül, akkor mindenképpen módosítani kell. Időszakosan is kell vizsgálni az hirdetések teljesítményét, de ennek leghamarább 1-3 hónap hirdetési tevékenység után van értelme.

Válasszon minket, mert:

MEGBÍZHATÓSÁG
Hivatalos Google Partnerek vagyunk. Így a minőség garantált!

ÁTLÁTHATÓSÁG
Állandó heti riportokat küldünk a hirdetések teljesítményéről

RUGALMASSÁG
Csak azért a szolgáltatásért fizet amit valóban használ is


TAPASZTALAT
12 év hirdetési és 15 év értékesítési tapasztalattal dolgozunk

TELJESÍTMÉNY
Mi konverziókban és eredményességben gondolkozunk

GARANCIA
100% Minőségi garanciánk magáért beszél*